BAŞKAN ÇAĞLAYAN ÇAĞRI MERKEZİNDE VATANDAŞLARIN TELEFONLA TALEPLERİNE YANIT VERDİ
Yazdır / Tarih: 2018-03-15
Belediye Başkanı Neşet Çağlayan, Orhangazi Belediyesi bünyesinde oluşturulan ve vatandaşların tüm taleplerinin alındığı Çağrı Merkezi’nde telefon başına geçerek vatandaşlardan gelen taleplere yanıt verdi. 4 personel ile 0 224 573 04 05 numaralı Orhangazi Belediyesi Çağrı Merkezi’ne gelen telefonlu talepler esnasında vatandaşların telefonuna çıkan ve daha önce gelen taleplere geri dönüş yapan Başkan Çağlayan vatandaşlardan talepleri ile ilgili geri dönüşler konusunda da bilgi aldı.
Daha hızlı çözüm üretiyoruz
Belediye Başkanı Neşet Çağlayan, Çağrı merkezinde bir süre merkeze gelen telefonlara yanıt verdi, daha önce yapılan aramalar ve taleplere de geri dönüş yapıp vatandaşların taleplerinin durumu ile ilgili de bilgi aldı. Başkan Çağlayan, Belediye hizmet binasının girişindeki Ak Masalar’ın yanı sıra Çağrı Merkezi sayesinde vatandaşlardan gelen taleplere daha hızlı yanıt verdiklerini belirterek, ekiplerimiz mesai saatleri içinde 0 224 573 04 05 numaralı Çağrı Merkezimize gelen telefonlara yanıt veriyorlar. Gelen talepleri birimlere göre dzüenleyip ilgili birime rapor ediyorlar. Bu raporlar ise ilgili birimlerimiz vasıtası ile çözüme kavuşturuluyor dedi. Bu sayede hızlı çözümler ürettiklerini belirten Çağlayan, hedefimiz hızlı ve yerinde çözümler üretmek dedi.
Detaylı Bilgi ve Fotoğraflar İçin Tıklayınız